JEV participa a la 30a Assemblea General de la FYEG

Des del 9 a l’11 de maig, a Utrecht, la Federation of Young European Greens (FYEG), de la qual Joves d’Esquerra Verda formem part, va realitzar la seva 30a Assemblea General.

La FYEG és l’organització europea que agrupa a les organitzacions juvenils que es defensen l’ecologisme. Hi formen part organitzacions de tot el continent, des de Geòrgia fins a Irlanda i des de Xipre fins a Noruega.

A l’última assemblea es va escollir una nova Comissió Executiva, per un mandat d’un any. Aquest grup està format per 8 persones de diferents països que són les que s’encarregaran de dirigir la Federació durant l’any vinent. Un altre dels mandats de l’assemblea va ser el de crear un Grup de Treball de Gènere i es va arribar a l’acord sobre una resolució en defensa dels territoris ocupats de Palestina.

També es van escollir a les dues persones portaveus, que per primera vegada a la història de la FYEG seran dues dones, la Zuzana Pavelková i la Katri Ylinen.
Aquest any vam comptar amb la participació de la Líder del Grup Parlamentari dels Verds al Parlament Europeu, la Ska Keller i també amb la de la Mar García, presidenta del Partit Verd Europeu, que ens van transmetre un missatge de calma i perseverança per tal de seguir lluitant per l’Europa que volem aconseguir, que no és aquesta que tenen segrestada els poders liberals.
Des de Joves d’Esquerra Verda desitgem molts encerts a la nova Comissió Executiva i a les dues portaveus i ens oferim per seguir treballant com sempre per aconseguir els nostres objectius comuns.