Transparència i documents

En aquest apartat podeu trobar els documents bàsics en l’organització i el funcionament de Joves Ecosocialistes, com també els pressupostos aprovats a través d’assemblea.

Document

Ponència Política

Estatuts de Joves Ecosocialistes

Pressupost

Pressupost 2024

Pressupost 2023

Pressupost 2022

Pressupost 2021

Contra les violències masclistes

Joves Ecosocialistes tenim un ferm compromís contra les violències masclistes i volem assegurar-nos de generar un espai segur per a totes. Per això, ens acollim al Protocol del Bon Tracte de Catalunya en Comú. Si tens cap consulta o comunicació relativa al protocol, contacta a comissioprotocol@catalunyaencomu.cat. La nostra referent és la Marina Rodríguez Parpal.

Protocol del Bon Tracte

A més, també comptem amb el Protocol d’actuació per l’abordatge de les violències masclistes i LGBTI-fòbiques del Consell de la Joventut de Barcelona. La nostra referent és l’Ariadna Naspleda.