Comunicat de Joves d’Esquerra Verda del camp de Tarragona en relació al canvi de data dels Jocs Mediterranis

Fa uns mesos Joves d’Esquerra Verda va aprovar el passat mes de maig en el marc de la XIII Assemblea Nacional de l’organització una resolució que justament denunciava les mancances econòmiques del projecte dels Jocs del Mediterrani a Tarragona,  l’entitat ja havia denunciat anteriorment la manca de possibilitats econòmiques de la ciutat per assumir els Jocs, i la necessitat de prioritzar diferent els recursos municipals, a banda de creure que calia donar-li una volta davant la situació que pateixen la majoria de països de la Mediterrània.

En caquest context, l’agrupació local del Camp de Tarragona ha emès un comunicat fent referència al possible canvi de data que segurament s’aprovarà, i faran ajornar els jocs un any fins al 2018. Al comunicat califiquen la decisió com ” un xut endavant sense anar a l’arrel del problema,  i és que no hi ha diners per assumir la convocatòria”.

Podeu consultar el comunicat aquí.